dinsdag 14 januari 2014

HerinneringsCadeautje

Nadat we pake moesten verliezen 
wilde ik voor beppe graag een herrinerings cadeautje maken, 
ze zou spoedig jarig zijn 
en leek het me wel leuk om het haar dan te geven.

wat ik wou maken was al snel bedacht
een foto met tekst en duif 
op hartjes
op internet zocht ik een mooi plaatje van een duif
pake hield enorm veel van duiven


Daarna moest ik nog een korte tekst bedenken wat voor tekst er op het andere hartje moest...
dit leek me uiteindelijk toch de mooiste tekst
Het grootste hart heb ik een foto van pake op gemaakt
die bovenaan moest komen
een jutedraadje lijmde ik vast aan de achterkant
en op de achterkant plakte ik witte behang, 
om het een mooi glad geheel te maken.
onderaan het  touwtje rijgde ik nog een paar kraaltjes.

hoe ik de tekst en foto op het hart heb gekregen?
mijn lief lief vriendinnetje Sandra 
heeft een uitgebreide blog geschreven met de beschrijving 
waarvan ik de link mocht plaatsen


Beppe was heel erg blij met haar cadeautje
en dat was nou juist de bedoeling



7 opmerkingen:

  1. wat een bijzonder kado en prachtig gemaakt x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat zal je moeder blij geweest zijn met dit mooie persoonlijke kadootje! Echt heel mooi bedacht en gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig cadeau!!! Mooi gedaan!!
    Groetjes van Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi, een heel lief cadeau voor je beppe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi aandenken voor je Beppe! Ik was net gisteren uitgebreid op zoek geweest naar info over deze methode (had ook al wat gevonden via een ander blog). Ik heb de link naar het blog van je vriendin al bekeken, wat een mooie en duidelijk tutorial!
    Groetjes, Marijke
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje wel. ...
      En hoop dat het lukt... Maar met Sandra haar uitleg moet het vast lukken. ..

      suc6

      Verwijderen