woensdag 15 januari 2014

Xmas hartjes

Oke, 
het is alweer even geleden dat het kerst was, 
maar sneupend door de foto`s kwam ik dezen nog tegen
en bedacht me dat ik ook hier nog geen blogje van had geschreven.. 
dus bij deze...
Op Servet 
(die ik op gewoon printpapier had geplakt) 
printe ik de letters X M A S uit
Met modpodge
die ik overigens zelf maakte 
witte hobby/houtlijm
mengen met evenveel water 
en goed schudden)
plakte ik dit op de minihartjes
letter voor letter
het geheel liet ik een aantal uren goed drogen
waarna ik er nog een beschermlaagje vernish op gestreken heb
en dan is het klaar.....
leuk voor bij het kerstboompje en engeltjes

3 opmerkingen:

  1. wat een leuke foto's van wat je allemaal nog gemaakt hebt.. mooie ideeen x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje wel meis. .. goeie voornemens om blog bij te houden Hihi

    BeantwoordenVerwijderen