zaterdag 9 november 2013

Boot cuffs


Tijdens het pinnen
(het het is intussen een echte verslaving geworden)
kwam ik  ook 
"boot cuffs"
tegen...
die natuurlijk gelijk naar Sandra gestuurd en ook zei was meteen laaiend enthousiast!

oe wat zijn die ontzettend leuk en wat zou dat leuk staan bij mijn rokje, 
maar?
het was een engels patroon 
en laat dat nou net niet mijn ding zijn

echter een paar weken verstreken 
en het bleef maar knagen dat ik nog steeds die leuke dingetjes nog niet had gemaakt, 
je weet wel.... die dingetjes waar ik het nederlandse woord niet van weet.
dus maar weer op de struin
en waarempel, 
daar vond ik een patroontje wat mij wel wat leek
uiteraard weer engels, maar het proberen waard
Al snel bleek dat het partoon
(wat ik nu natuurlijk weer niet kan vinden)
eigenlijk heel simpel was
en in een mum van tijd waren ze klaar!!!!
De flitser van mijn camera werkte niet echt mee 
vandaar de wat donkere foto
maar toch zijn ze wel goed zichtbaar denk ik :)
Tadaaaaa!
ik ben er blij mee
nu nog een stel donkergrijze
denk ik maar zo ;)

1 opmerking:

  1. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tuurlijk wil Sandraatsjuh die ook.... Het is wat wij en onze smaak gaat wel mooi samen.... Ik ben ook begonnen... En oh ja ik wil je nog even zeggen dat ik SUPER trots op je ben.. dat je het ff geflikt hebt van een Engels patroon -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen