dinsdag 14 mei 2013

Recycle hondenspeelgoed

Ben echt van het recyclen!
Zo leuk om dingen te kunnen hergebruiken (na kleine metamorfose)...
Omdat we tijdje terug een puppy kregen moest die ook speelgoed hebben...
Oude theedoeken met gaten werden trekkoorden waar ik knopen in legde
(3 verschillende variaties)

En een ritsel botje met slierten! De licht blauwe slierten zijn gemaakt van stuk kraag van een oud shirt... 

De laatste(de blauwe) was eigenlijk zwaar mislukt dus maakte ik er nog 1 van manlief zijn oude werktrui!

Van xxl garen
(gemaakt van oud shirt)
haakte ik een bal waar ik ook weer slierten aan maakte!
Tot mijn grote genoegen tot een groot suc6! !

2 opmerkingen:

  1. grappig!! en hij weet wel het verschil tussen een speeltje en een nog in gebruik trui??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thnx!
    Hij zit nog in de -ik-bijt-in-alles-fase ;-)
    Maar verschil weet hij gelukkig wel

    BeantwoordenVerwijderen